nära döden..

är och simmar längder på pontus med min idrottsgrupp, har simmat lite mer än hälften känner att min NYA bikinitrosa sitter löst. känner efter. knytet på trosan har släppt. åh nej, typ nära döden upplevelse. trosan hänger lite lätt. ville dö på riktigt. hade använt den i 30 min och den var sprillans. kollar på andra sidan, en sömm ifrån att lossna på andra sidan. haha då hade jag varit körd!  tur i oturen jag hade
fan vad less jag blev. alla killar satt och glodde... kunde inte ta mig upp, hanna fick slita upp mig medans jag höll ett väldigt stadigt grepp om trosan hahaha hade ju dött på riktigt om jag tappat trollan precis när alla står och kollar.
blev så jävla arg att jag gick till bikbok där bikinin var köpt och langar upp den blöta trosan på disken, haha fick en nya om tur var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0