Vilken helg!

Tjeeeenare mannnen Ovster här!

har haft världens bästa helg på länge, den började sämst med begravning och jag grät och grät, tårarna ville inte sluta falla. Sen blev det PU samtal och det ser ljust ut vilket är bra, love it! Sen direkt och jobba lite :)

efter jobbet kom tina och hämtade mig, vi köpte lite godis och jag lyckades slarva bort min plånbok så blev awkward moment i kassan... de löste sig. Sen blev det filmkväll med alex sebbe och ludde, och tina bjöd på hembakad äppelpaj som var super god och vi lyckades välja en dålig film ännu en gång...
jag och tina har ju nästan en tradition att hänga med grabbarna äta något nybakat och kolla på en dålig film varje helg. Det blev en väldigt sen kväll, kom iväg från sunderbyn 4 sen skulle vi upp dagen efter och åka skridskor på isen, jag var död... 4 timmars sömn. ville avlida. typ.
men vi lyckades ta oss och gled lite skrillor efter isvägen med stavar. ska alltid åka med stavar från och med nu för det var underbart skönt :D Så hittade vi ett pimpel hål och körde "isgolf" fett kult hade jag och sara joinade också :) sen hade vi picknick vid bilen med varm oboy och käkade middag på donken, puss på mina klasspolare ni äger.
blev fest på kvällen med mandyz, roligt och jag är glad att allt löst sig. blev all star och en rätt så tidigkväll då jag skulle upp och jobba.
jobbade någon timma idag innan jag och sara for på äventyr. nu har jag skickat in min feta inlämningsuppgift och det känns så jävla bra plus att jag har renbäddat så kommer sova som en bäbis i natt. hihi

Och nu är resan över jul och nyår bokad med saras familj till gran canaria. 19 dagar, sjukt länge men så sjukt kul vi ska ha. kommer bli gal1! längtar. oj endast nio månader kvar .

puss och kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0