Fin dag!

idag har jag sara pappa carro och adam varit till storklinten, fan vad underbart det var! jag och sara gled för det mesta runt i skogsbacken myste i solen och åt god lunch.
kult att jag och sara skulle åka upp med lilla knappliftarna som typ är till för små kids och självklart lyckas jag ramla i liften för att jag står och smsar, självklart ligger jag kvar och smsar klart. kollar upp när jag är klar. får blckar som sa att jag var dum i huvudet och sara hade glidit iväg och låssades inte känna mig. HAHA jag dör så roligt!!!! kanske inte låter som det men de var.

kom hem och fixade mig innan sara och hela hennes familj kom hit och käkade gomiddag, resan över jul och nyår skulle planeras till gran canaria. så himla skoj det kommer bli! :) längtar! jag och sara i GC på nyårsafton, Dream!

sen fick jag agera lite taxi innan jag tina ludde sebbe och nisse drog hem till mig och kollade en dålig skräckfilm och käkade cheescake. muspus dag :D

Godnatt  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0