sunny boy

Idag var jag tvungen testa sunny boy lite mera så drog till leos och blev bjuden på lunch och kaffe av mandyz, blev även bjuden på en tjugominutare i masagestolen haha!
drog vidare till fammo och faffa som också ville hälsa på lille sunny boy. vi fick även ärva en fin liten klädsel till lillen. låter som att jag talar om ett barn men så kul har jag inte haft.....
drog och solade med mandyz sen vidare till storis.
har fixat och trixat med lillen hela kvällen. har fått en fin stereo, högtalare, damsugit, torkat och tvättat och satt på ny klädseln. oj så fin han blev  : ) hihi
var tvungen testa vrålåket så jag tog mig en sväng om till sara och till eva.
imorgon packar vi in både katter och människor i sunnyn och beger oss mot överkalix för att fira en lite tidigare midsommar i evas stuga, kommer bli mysigt ! :)
nu ska jag se lite paradise hejrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0