paintball

igår vare fest, jag mådde bra. spydde inte medans jag pratade i telefonen med nisse. nej nej. blev kaffe och kvällen slutade sen hos ludde. tvingede carro upp mitt i natta klockan fyra för att hämta mig på moppe. mohahahah!
idag var bara kliva upp och dra till paintballen i sunderbyn, alla tjejor utom jag ballade ur. jag var tapper och körde med grabbarna! Det fick jag ångra..... alla attackerade min när jag låg i en liten grop och skjöt. Hörde " vi tar josse, hon är här!" ont gorde det! alla mot en, lite fegt vaaa! stackars mig, låg där och fick skott i huvudet, rumpa, ben, armar. försökte sparka bort skotten haha funkade inte så bra.... kom undan med några saftiga blåmärken.
Råkade även skjuta sebbe som var på mitt eget lag två meter ifrån i ryggen, feelååååt!
abselut bland det roligaste jag gjort OCH de jobbigaste!
jag hade långkallaingar mjukisar, kängor, tshirt, tröja och skinnjacka och en stor mask på det. de var gode varmt i 25 gradersvärme.
Min ljusgråa tröja var inte längre ljusgrå när jag var färdigt. den var mörkgrå och man kunde nog vrida ur den.
Blev middag på waldorf med tina jasmine och sebbe innan vi for och gjorde lite ärenden och sen smyckade vårat fina flak.
fick fina diplom av linda som hon gjort och även böcker där alla i klassen skrivit några meningar om varandra, fan vad fina dom var. tack allihopa, ni är för söta! love you all!
ikväll har jag varit med sara, skulle prova min klänning. skulle töja klänningen lite, brak sa det så sprack den. PANIK! sara hjälpte mig att sy ihop den, tack gumman :)
imorrn gäller det, champange frukost 07.30, utspring 11.20. jag e tagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0