livet

vad är livet? ingengting! hatar allt just nu. finns ingenting värt. ingenting!
har mått som en jävla kossa igår och idag. igår mitt i natta for jag och hälsa på amanda och drack te och pratade ut lite. idag har jag jobbat och det var fruktansvärt jobbigt! for till leos sen vidare till eva och kollade på hennes jävligt söta kattbebis. dog. nu ska jag fan sova. Blir ikea och happis imorrn, måste tänka på annat! ska hämta ut min telefon som jag också lyckats tappa när jag var nyktrast på stället från biltaket......... varför är jag så jävla klantig?
igår lyckades jag även låsa in mina bilnycklar i bilen. fan vad förbannad jag var på mig själv. ååh hatar allt.
sova vare. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0