stress

Dagen började med sovmogron till kvart över ett som jag inte fick utnyttja till fullo :'(

Hade en läkartid klockan elva, den gick super bra och jag är jätte nöjd!
jag gick på stan ett tag innan jag och Martina lunchade och jobbade vidare med vårat arbete
Sen religion som är mitt nya favvo ämne, älskar att jobba och höra historier om gud :D
sen lite svenska innan jag pös iväg med sara till boden och hämtade lillesöte bosse.
Bära tusenmiljoner flyttpåsar till bilarna.
flyttlasset gick mot mjölkudden.
bära upp tusen påsar för ca 8 trappor till våning 4 Läs: UTAN HISS!!!!
och för gudsskull bygg en hiss!
en välförtjänt middag på donken
innan de andra miljoner påsarna skulle bäras upp.
världshistoriens jobbigaste träningspass typ!

nu ligger jag i en säng här på porsöberget för en premiärnatt, snor internet av någon granne he-he.
vad gör jag här ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0