nytt år...

fan vad tiden går fort, ett år sen vi firade de nya 2010 i gran canaria med ett hopp i poolen med våra härlig grannar. jag saknar det. men nästa år blir det förhoppningsvis utlandet över nyår med min och saras familj, hoppas!

jag har aldrig haft ett sämre nyår någonsin!! kvällen började med middag och några drinkar hos ida, champangekalas och raket skjutning sen vidare mot världens sämsta fest på östermalm där folk skrek att dom älskade hitler och folk som var skadade och gick omkring i 3D brillor. tolvslaget firades utomhus med ca två killar som jag fick skåla med och avfira mina små smällare. sen helt plötsligt var alla borta. så på tolvslaget gick jag ensam mot en annan "fest".  jag fick samtal från en idiotjävel som förstörde hela min kväll!!!! något som en frisk määnniska aldrig skulle göra speciellt inte på nyårsafton, där går fan gränsen! blev en hel del tårar,  så tack för väldens sämsta början på det nya året!
sen gick vi till hotellet där vi skulle sova, två härliga grabbar följde. det blev inget sova och en sjuk jävla kväll... de spårade. det blev lite bad och lite utskällningar från grannar... ändå rätt kul det räddade min kväll.

jag och hanna gick ner mot hennes jobb - frukosten. jag hjälpte till och jag trodde verkligen jag skulle dö för jag mådde så jävla kasst! sen käkade vi unberbar frukost. perfekt nyårs frullen

middag på max och mys.

nu ska jag och mina tjejor göra laga go middag och jag ska äta tills jag blir så fet att jag sprängs!! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0