go jävla listan

Du heter? josefine
Smeknamn? josse, jossan
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen speciell låt...
Beroende av? heroin, okej skoja!!! kärlek och vänner kanske :)
Vad tror folk om dig? att jag är bäst annars vet jag inte...
Vad får du oftast komplimanger för? eeeh ingenting kanske mina fett valkar
Hur imponerar man på dig? man drar fram kreditkorten. not. men med lite humor :) 
Brukar du skratta för dig själv? haah jepp. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jaha okej. vad ska du göra då?
Var bor du? i byarna by, björsbyn 
Trivs du där? jojomensan som en kung! 
Har du haft sex idag? skulle ni allt vela veta
Hur svarar du i mobilen? hallå!
Vem ringde du senast? hemlis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? 
hemlis 
Brukar du komma i tid? hahahah nej! väldigt sällan förutom till jobbet då :P
Hur känner du dig nu? mätt glad uttråkad ful fet. 
Vanligaste färg på dina kläder? Svart typ
Vad tycker du om fötter? att dom har äckligt gula naglar efter alla solduschar och torra och mysiga hälar :)
Vad saknar du? sommaren
Hade du en bra kväll igår? ja, den var underbar! 
Favorit dryck på morgonen? hedligt kran vatten 
När brukar du oftast gå och lägga dig? typ...12-1
Är du blyg? skulle nog svara nej på den men kan nog uppfattas som det ibland. 
Sysslar du med någon idrott? fan heller! idrott tre ggr i veckan räcker för min del. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 nej
Har du spytt offentligt? mm..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? som dom fleast andra skulle ha gjort, testa knulla motsatt kön?
Är du nöjd med ditt liv? jo ganska så!
Är du bortskämd? det är nog de sista jag är...
Vad gör du i morgon? sover äter chillar. 
Vad är det värsta du vet? att bli sviken och att bli av med någon man älskar!!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jo, vissa♥ andra har dock visat vart dom står... 
Vad är det finaste du fått? psykiskt eller fysiskt?
En speciell dag du minns? flera, både bra och dåliga.
Du samlar på? ingenting men ringar har nog blivit en typ av samling. eller ja alla smycken typ.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? typ ingen. kanske carro. 
När grät du senast? förra helgen kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta från byarnas by till ett varmt land, köpa lägga eller hus och gå min utbildning. bjuda mina fina på en resa, shoppa, skänka lite åt min familj och spara tills jag får en egen :)
Vill du gifta dig? vet inte, känns onödigt. 
Vill du ha barn?
jo :)
Är du musikalisk? Abselut inte.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: mm..
Biter du på naglarna? njae, har just slutat så nu en dom ganska långa och fina jämfört med förut då jag bet så långt jag bara kunde... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0