22 januari




Igår var det klass fest i sebbes feta villa, det firades med alkohol cigarrer och en raket! fast jag var dock nykter.
jag har så underbartfin klass! Fick lätta lite på hjärtat med tina och martina, så himla skönt!
Föll några tårar den kvällen. Tack fina fina flickor för att ni är så förstående, puss på er!
finns här för er! -v-

Idag har jag jobbat och slitit i driven for direkt vidare på Emelies dop och fikade :)
nu sitter jag här med min nya super abtronic som ska träna bort varenda lite tårtbit som lagt sig på magen.
eller? vet inte riktigt om jag tror på denna manick.... Det återstår att se!

nu blire mys och sovsällskap får jag också ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0