tjenis

penis! har tat de lugnt med sara jennifer och ebbe i saras lya.
kult att jag har varit där varje dag sen hon flyttade in :D

Imorrn har jag en lektion, idrott. så underbart!
sen ska jag göra min sminkning på make up store hihi.
sen blire party. sugen på en tvådagars. the end på lördag :D
länge sedan jag partade lös riktigt ordentligt.
missade ju våran personal fest för att jag vart sjuk och jag som var sjukt taggad!! :(
lovar att ta igen det på nästa :D

Sthlm
USA med sara i sommar.
Jobba och tjäna ihop lite pengar.
Hälsa på några pojkar i spanien.
Roadtripps över hela sverige.
Gran can över nyår.
Leva livet.

mina planer inför detta år.
kan bli ett fint år med världens finaste personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0