söndag

Tjena mellan bena!
älskar snuskiga hälsningsfraser! :DDDD

Fan vad kult jag hade igår med min fina klass!! shottade tequila, åmme hälsade på och lärde klassen dansa bugg, alla stog och dansade bugg till eloise i rasses lilla etta, det blev bråk, friserade alex armhår med rasses kökskniv och sax, vi tjejor skulle på all star och väl utanför vad det en sju helvetes lång kö så vi åkte tillbaka till rasmus och fortsatte. sen blev det kafferep i rappes kök. detta var bara några få händelser från kvällen

Idag mådde jag prima när jag vaknade. så for och jobbade och idag har jag jobbat och jobbat jobbat och jobbat jobbat och jobbat jobbat och jobbat jobbat och jobbatjobbat och jobbat... och jobbat.
vi var tre stycken som jobbade, alla var sjuka och bortresta så har inte vilat en sekund idag på mitt mördar pass från 12-20... nu är jag ganska så slut! vill typ dö, gå under, sova tills jag vaknar, vad som helst. hade suttit fint med lite massage, nån frivillig ?
nu ska jag trycka en bullsen korvburk ♥ :D

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0