peppar peppar!

Mitt huvud sprängs snart av huvudvärk. håller jag på bli sjuk?
chansen är gigantiskt stor då hela mina familj har legat sjuka hela veckan.... alla utom jag.
fan vad bra imunförsvar jag måste ha. kanske inte skulle sagt så där, imorgon är det väll min tur.
får hoppas inte! peppar peppar!

har vari hos sara ikväll, skulle stoppa i motorvärmare till min betta.
där stog vi som två dumma jävla blondiner. ingen visste hur man gjorde. sämsta instruktionerna ever.
fattade N0ll! till slut gick det efter lite klickande på dess olika knappar. Dessutom han jag nog förfrysa mina fossingar innan vi var klara.

sara färgade mitt hår, tänkte mig lite askblonda slingor eftersom utväxten blev kycklinggul igår när min syster gav sig på peruken. resultatet blev det vidrigaste i världshistorien!!!! hade velat lägga ut en bild men den lär väll hamna på flashback eller liknande för så hemskt är de! vi stog nog och asgarvade i en kvart.
tänk er cruela devil fast med en blond lång rand mitt uppe på skallen, lite prickigt, olika nyanser, en fet blondslinga i luggen så har ni mig. jag vägrar gå ut imorgon!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHHA JAG DÖR!!! sitter och garvar för mig själv på jobbet nu när jag läste detta, dom måste ju tro jag är sjuk.. haha

Men egentligen så blev ju ditt hår ganska snyggt ;) ny trend kanske?

2011-02-17 @ 08:24:56
Postat av: josse

får väll ta och skapa en ny trend ;) funderar på att gå utan mössa idag...

2011-02-17 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0