Något pinsamt jag gjort

en incident jag tror de flesta varit med om...

Jag var kissnödig, går till skolans skoltoa för att utföra mitt behov. sätter mig och kissar och torkar mig. sen när jag står med röven mot dörren och försöker dra upp mina tajta jeans kommer en städerska in...
jag inser då glömt att låsa och skriker rätt ut  med min vackra stämma med byxorna som fortfarande sitter under röven och röven riktad mot hennes ansikte.
- Oj ursäkta säger hon och stänger dörren.
FAN VAD JAG SKÄMDES. vågar fortfarande inte kolla henne i ögonen så här ett år senare.
men hade ändå tur i oturen att det inte var någon elev på skolan som kom in för då hade jag fan bytt skola!

Har även glömt låsa dörren när jag och hanna ligger och solar helt näck. vi hade båda radion på högsta och sånna där saker på ögonen så ingen vet om någon kommit in och sett oss... hädan efter låser jag dörren. känner nog tre ggr på handtaget innan jag kan slappna av.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0