dokti schej

vaknade klockan nio idag, blir galen på mig själv!! kan inte sova ut längre sover som en jävla kärring!
Ganska kul att jag då fått ett sms av jake som säger att någon ringt hem till dom på natten och uppgett sig vara min "nya kille". någon som tydligen lät väldigt efterbliven och sär enligt jakes pappa. finns två misstänkta... lite tråkigt att alla inte är riktigt ok i skallen. och vad har jake med saken att göra undrar man ju då ? tror inte ha bryr sig speciellt mkt om jag ska vara ärlig. han skrattade. fan vilka riksmongon det finns!
 
Idag älskar mamma och pappa mig. har städat, rensat, skottat 4 av 5 tak och nu lagar jag mat så maten står på bordet när dom kommer hem, så duktig jag är. :)

ikväll ska jag nog mysa med underbara sara :)


Kommentarer
Postat av: Mamma mu

Älskar dig ALLTID:)

2011-02-28 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0