All star

Igår jobbade jag, fick vara ansiktsmålare till de små barnen och blåsa ballonger typ... jag sög!
sen bjöds det på smörgås tårta och cheescake på jobbet så åt mig mätt på de.
sen var hela familjen borta så passade på att förfesta lite här hemma med ett gäng härliga män och kvinnor.
sen drog vi på all star. Hade fan sjukt kul och träffade massa roligt folk. träffade bland annat en mysko mamma på 25 år, vi stod och pratade barn förhållanden barnkläder typ väldigt länge. sjukt kul när man tänkte tillbaka. Dock började jag må som ett anus så åkte hem vid ett, fick även sovsällskap :)

tack för en fin kväll sara tina och martina! ni är underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0