valbrog

hejhopp. idag har våran familj och saras varit till happis, jag sara och carro tog egen bil, rätt chill förutom att jag höll på köra på en ren och dö typ haha.åkte klockan nio, frukost på ikea. blev endast två öngott från ikea, ett par skor från skopunkten och lite karra från candyworld  till mig och malin som skulle stänga tsm, vi förtjänade lite valborgsmys! sen blev det så klart en runda på alko, det är ju rena rama heaven där! hehe massa gott och kult.
rejsade hem, tävlade mot några stekar grabbar,  körde 160!!!! måste vara personligt rekord. och jag var jätte rädd, adrenalinet pumpade! men de var nog fan de roligaste jag gjort på länge!! :D Tror våran snitt hastighet hem typ var 140 haha gick galet snabbt.
Direkt till jobbet, där vare sten dött! knappt en enda själ på storis så vi förstängde som fan och käkade godis. Men nu har jag jobbat 3 stängningar på rad så jag kan typ stänga i sömnen haha nä men är gode trött på det nu.
efter jobbet for jag till luddes stuga en sväng där det var valborgsmys
happy valborg eller vad man säger för nu ska jag sova tills jag vaknar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0