torsdag

idag har jag varit leeedig! var på staden med hanna och amanda och solade lite å sånt sen direkt till jobbet för stängning, har tre stängningar på rad. kommer bli cp jobbigt. stängning idag, stängning imorgon, stängning på valborg... hehe pengakåt b.rud.
imorgon ska jag och hannis äta hotellfrukost tsm innan vi ska idrotta eller jag ska leka lärare och vara peddolärare, vi ska leka svansjaga som nu heter snoppjaga (svansen ska sitta fram som en snorre istället för bak som en svans) sen blir det pökboll eller okej spökboll. haha åh vad min grupp kommer älska det! jag e såååå smart, ingen kommer någonsin ha haft en roligare idrottslektion än peddojosses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0