sommarvärme

Gjorde bort nationella idag, på ca. 50 min av 5 timmar. haha! de luktar icket godkänt.
gick på stan med hanna eftersom vi då var lediga hela dagen, hittade lite fint.
folk var som galna i hms nya collection, vi likaså! väldigt roligt.
stekte lite på kultat i sommarvärmen med mat och gosaker, trevligt.
sedan rullade vi hemmåt, ska snart börja rulla mot jobbet igen, stängning står på schemat.
imorgon spelar vi upp våran teater. kommer dö av nervositet och om jag inte dör så får jag påsklov.
måste göra något vettigt... vad är då vettigt kan man ju undra? ska försöka undvika alkoholen men kommer bli tufft med mina vänner.... Måste åka slalom och sport lite har jag bestämt! haha en riktig sportchej ;)



yeey vad poppis jag kommer vara i sommar i denna hah!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

oj jävlar vilket kap, TRENDFAKTOR!!

2011-04-14 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0