expriment

Har varit hem till min kära idag, vi har exprimenterat med olika hår. blev nöjd med mitt hår för typ första gången och min utväxt är nu borta!!! jippi.
när jag körde hem råkade jag köra liiite för fort just då jag möter polisen. fick panik. trodde jag skulle dö av hjärtklappningnar. trodde verkligen att dom skulle vända och stanna mig, då hade dom nog klippt mitt kort på plats. det enda dom gjorde var att blinka med helljuset... kan dock säga att jag snällt höll varenda hastighetsgräns hem och kommer nog fortsätta med det i framtiden också. det sista jag vill är att bli av med körkortet!
kommer drömma mardrömmar nu att polisen kommer och knackar på dörren och hämtar mig till finkan... :'(
åh måste nog sova med mina kissemissar ikväll så dom kan skydda mig hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0