en skoj lista

Är du i en relation just nu? näfan!
Om ditt ex ville ha tillbaka dig, vad skulle du säga? fuck you!
Har du någonsin förlorat en nära vän? ingen som dött, bara glidit isär.
Något är fel, vem är den första personen av motsatt kön du pratar med? svår fråga.
Är du arg på någon just nu? nee så klad
Gillar du Red Bull? nej blä!
Hur många personer kan du berätta allt för? min fina
Betyder den person du senast höll hand med någonting för dig? håller inte på med sånt fjolleri.. 
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? carro, slutade i matkrig
Har du en vän som känner dig bättre än du känner dig själv? de hade ju varit lite wierd
Är du lycklig med ditt liv just nu? rätt så!
Är du riktigt besviken på någon just nu? nääe tror jag int
Var vill du befinna dig om två år? i Dubai på kärlekresa med min drömkille ;) 
Vad skulle du vilja säga till ditt ex? ingenting.
Vad ville du jobba som när du var liten? ville bli travkusk... haha
Vem pussade du senast? fjolleri! pysslar inte med sånt 
Vad har du för planer i veckan? plugga som en idiot
Vem fick du senast sms av och vad stod det? sugen på fest ikväll? :) från sara
Bor du med dina föräldrar? jepp
Har du planer för framtiden? jobba, resa, leva livet och njuta!
Två saker som skrämmer dig: spöken och gå ensam på natten typ :o
Två saker du stör dig på: oj, brukar väldigt ofta störa mig på människor på stan hur dom klär sig, sminkar sig, vad dom gör typ haha. typ "oj, vad tänkte han/hon där på egentligen" haha ful jag är :D 
Två saker du vill ha: Vill att det ska bli maj så jag får åka till ayia napa, fylla år och studenten så klart!
Vem ringde du senast? mamma

å gu vilken rolig lista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0