En mkt speciell dag på jobbet...

Har hunnit vara och hälsa på isak med hanna en sväng... hörde rykten om att det skulle finnas smörgåstårta. vilken besvikelse när vi inte fick oss nå...
Iväg till jobbet kl 5.
Dagen på jobbet har varit väldigt jobbig, rolig, och väldigt väldigt annorlunda.
jag och emma jobbade stängning och det hela blev typ kaos?
det kom ca 20 husvagnar, dom kom typ från usa. feta husvagnar och feta bilar.
kändes ungefär som på film, otrevliga familjer som tror dom är nått, pratar svin snabb engelska med väldigt mysko dialekt som var svin svår att förstå. ja och då blir dom less för att man inte fattar. skriker, slänger saker omkring sig, kastar skräp på golvet, försöker lura oss på mat, sliter ballonger från våran fina ballongsmyckning till barnen, tar hamburgare som inte är deras utan att betala.... åh trodde jag skulle dö på riktigt, vilka människor det finns.. väldigt speciell sådana.
man känner sig så liten och hjälplös när dom kommer.
tror dom kom och gick från klockan sex till klockan tio då vi stängde så har iprincip snackat knacklig engelska hela dagen....
givetvis mitt i kaoset kommer typ ett fotbollgäng och ska ha typ 16 lyxshake.. mjölken räckte inte. emma fick springa och köpa. jag var själv. bilar kom i driven. folk kom. ville slita av mig håret. alla lyxshake gick sönder. lyxshake över hela emma och köket... det vara bara lite som hände under kvällen. en lite annorlunda stängning blev det.
tjugo i tolv var vi utstämplade. svettig som en gris och helt slut. fan vad vi kämpade!
och min merförsäljning är nu på topp! heheee
körde hem emma innan jag for och var med tina ludde alex och nisse ett tag.
nu ska jag sova, är så jävla slut.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0