åh älskade fina väder

Tisdag: Alkohol förtäring som vanligt hos isak, väldigt rolig upplevelse det med...

Onsdag: blev stan med hanna en sväng innan det var hem och göra sig redo för p möte, gick snabbt. sen gick vi och bowlade. jag jenny och tim på ett lag, hehe vi sög :( Fick iaf 4 strikear så är rätt nöjd med min insats ;) drog lite tidigare och hämtade upp tina sen ludde innan vi drog till nisses stuga i niemisel med ett gäng grabbar, där vi drack lite alkohol, körde alla sortes fordon, allt från trampmoppar, vanliga moppar och crossar sen blev det lite spel också. Torsdag morgon lekte jag städtant och städade hela stugan innan vi begav oss. käkade i persön innan vi kom hem :) ska lägga upp lite bilder snart, när jag orkar...
sen blev det att förtära alkohol som vanligt hos amanda, kom lite folk. hade trevligt innan jag blev jääääääääävligt less!
idag har jag varit med sara och myst i stan, sen påskmiddag hos fammo och faffa, påskägg och grejer.
nu ska jag ut å köra lite fiddy hehe cool som jag e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0