finnar

Nån frågade om mina finnar så kan dra hela min historia

Jag Testade typ allt mot finnar allt från apoteket som inte var recept belagt, byta p-piller, citron, ört böcker och häxblandningar, hus kurer... ja typ allt, men inget funkade för mig...
så gick till hudlärkaren på hermelinen han skrev ut nån medicin mot finnar som hette Tetra cyklin meda. Den funkade skit bra och finnarna var borta efter nån månad bara. Äter den inte alls längre och slutade för några månader sen och dom har inte kommit tillbaka :) Det dåliga var att man inte får äta eller dricka några produkter som innehåller kalcium eller järn samtidigt som man äter dom så vart typ svårt att veta vad man skulle äta...

har dock hört en del som har använt den som den inte har fungerat för men det beror ju på från person till person och hudtyp...




kul att jag lät som en storbloggare där haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0