LTU

det är mörkt nu när jag stiger upp, det gör mig så jävla deprimerad, som om det inte var nog...

idag har vi vart på ltu hela dagen, tog mig en prommis dit som var de bästa jag gjort denna vecka, rensat lite tankar. skulle kolla föreläsningar. gick och åt godis och lekte på teknikenshus och lunchade med dara, sen for jag hem och tog en liten tupplur tills nu.

Tänkte åka in mot stan nu och leta nå fina utklädningskläder till torsdag, alla ska vara utkklädda på skolan, inklusive lärare. har smidit en plan med ludde så ska kika om det finns nått kul. Trist att man jobbar hela halloween helgen, hade velat gå ut med mina fina flickor.

Sen ska jag vara med mina underbar flickor, ni är de bästa jag har. puss på er!


Kommentarer
Postat av: sara

vadå velat gå ut?:o du ska ju ut med oss?

2010-10-26 @ 18:40:35
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0