död

är helt slut efter den här dagen, och efter pumpen dog jag... Behöver lite skönhetssömn nu för imorrn är det årets roligaste dag, skolfoto. hahah love it!  kollade igenom massa  gamla skolfoton idag, har inte ett enda jag är nöjd med. det värsta fotot är nog nians, hahah jag var så fruktansvärt vidrig. kommer ihåg att jag ville gråta när skolkatalogen kom ut. man tyckte att det var något speciellt med klass fotot i nian och så såg man ut som en bajskorv.
Nu garvar jag åt det.

Varje år när man tar ett nytt tycker man att man är fin, man har valt fina kläder, lite extra make up, fixat hår å allt ved de innebär, nästa år kommer jag likförbannat säga när jag öppnar katalogen: "Vad fan tänkte jag med när jag såg ut så där!"...
 
aldrig nöjd.


2 dagar till Sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0