BUZZ

tänkte slänga in bilderna från sthlm snart för mina kamera har tydligen bestämt sig för återupplivat sig själv men då har datorn dött istället och fått virus så det gick åt fanders... om ett halv år kanske dom kommer upp någon gång :) kika in då

igår vare buzz med brudarna, för 3+... haha! det var jävligt kul och jag ville inte sluta spela, de ville dom andra....
sen for jag och mandy till henne och kollade lite paradise och käka popcorn.
hem för att sova, vart inte så mkt sova. vart en sen natt..... och en tidigt morgon............

har just vart och käkat maxbox med sara i stan, vart ett satans liv. ålders gräns på mat?  legitimation tack! hejdå.

har hunnit baka smulpaj också, gick på två sek.
ska bjuda mina brudar som ska komma och mysa med mig ikväll :)

sen ska jag gråta för att det är måndag imorrn...
dock ska det inhandlas en ny tv imorrn så någonting att se fram emot....

skönt att skolka hela dagen och kolla på min nya tv, hihih skoja bara mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0