vilken helg

fredag vare parttti, hannis fyllde 18 och sara fyllde i onsdags så dom hade dubbelparty i en lokal och det var helt okej :) min kväll blev inte riktigt som planerad, tänkte vara odräglig och spy hemma hos sara typ... men fick samtal om jag ville jobba på lördagen. självklart sa ja och la ner drickandet! :) sen kom min sötis och hämtade mig så mös vi lite <3

lördagen skulle jobba 11.30 till 16.30... helt utan rast. fick jobba över, trodde jag skulle dö av hunger... men jag överlevde :D  sen vare hem duscha å fixa sig för party hos amanda som också fyllde år. blev en grogg och lite spel sen fick jag världenshuvudverk och for till sara och tog det lugnt istället :) vi körde lite sällskapsspel mot kenny erik och pontus och vann ganska stort, sen vart de lite mörkerkurragömma också hahaha. jävligt roligt.

idag har jag bara legat hemma och städat, for till sara och kollade lite ensam mamma :)
nu ska jag sova för imorrn har vi skriller på idrotten och jag ser framemot det jävligt mkt. sen ska jag och vara statist i någon film, ja ok. sen blire mys med manyz. intressant liv nej.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0