nu äre fredag igen

underbart med lite helg igen, känns som att veckan har gått aldeless för snabbt...

imorse stge upp halv sju och offrade min sovmorgon för att få min skoluppgift klar. var tvungen åka skolbuss med små barnen till porsöskolan och fråga min gammla lärare om jag fick göra min uppgift i deras klass. det gick super bra och jag är stolt över mig själv att jag gjorde det. i tid dessutom! 

Tog bussen till stan och läste lite ur min bok i lobbyn medans jag väntade på hanna. hoppsan, då kommer kjell bergqvist in knatandes och sätter sig brevid mig wiho intressant va ? :D
Men nu borde jag få lite extra status när jag suttit brevid en väldigt duktig skådis ;)

Vi gick iaf och åt väldigt god hotellfrukost... alltså jag och kjelle! 
okej, jag och hanna! :)

Sen hade vi idrott i gymmet, kul. fick en järnsticka i fingret av en hantel och det gjorde jävligt ont. De lät brutalare än var det var... sen fixade jag och kocke klart våra uppgifter och det vare underbart att få dom gjorda.
sen vare lite ärenden på UF. också väldigt skönt :) känner mig flera kilo lättare med läxor, kanske får lite fritid snart om jag fortsätter så här.

ikväll blir det mys med mina tjejor, idol chips godis läsk. allt onyttigt man kan komma på. sen blir det en tidigt kväll för imorgon blir det ikea med sara och hennes familj, skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0