lov

måste göra något vettigt av mitt lov så tänkte försöka städa lite i mitt hemska rum, nästan så man inte vill gå in där... har vänner som kan intyga. och igår när jag skulle sova råkde jag givetvis slita ner min lampa som står på hyllan ovanför sängen så det gick sönder och jag fick glas splitter i hela sängen men jag har sovit lika bra för det :)

Jag har fortfarande svin ont i min svanskota efter min vurpa på jobbet i lördags... kan man bryta svanskotan? tror fan jag har lyckats. det är fruktansvärt blått och gör ont för varje steg jag tar. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv, inte ens när jag bröt handleden...

okej, nu ska jag ta tag i städningen göra ansiktsmask och färga mina ögonbryn medans jag damsuger sen kommer sara och hämtar upp mig för massa ärenden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0