idol







Jag och min pv



Jag min pv som håller om mig och ett fan som ville ha autograf...




Idag har jag lämmnat tillbaka min vinterjacka vilket betyder skinnjackan...vet inte vad jag vill ha för någon då budgeten inte är så stor men ska fundera ett tag och se om man bli nå klokare sen skulle vi rulla vidaro mot kvantum och kolla idolerna, vi råkade hamna bakom deras limmo och mamma rejsade i kapp och förföljde dom (körde även mot rött....). Sen var vi lyckliga små barn och tagit autograf av nästan alla idoler som befann sig på kvantum, mammorna fick agera fotografer.
Och Olle, så himla söt han är och dessutom bäst! han frågade tilloch med om jag skulle komma på idol imorrn eller fredag. vet att han är kär i mig ;)

Nu tänkte jag sova, ska offra min sovmorgon imorrn och åka med mamma till storheden för elgigantens nyöppning sen blir det skola och idol genrep med sara och erica. natti :)


Kommentarer
Postat av: sara

"Jag min pv som håller om mig och ett fan som ville ha autograf..." HAHAHAHAHAH fan vad cp du är

2010-11-11 @ 07:59:35
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin du är:)

2010-11-11 @ 08:37:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0