godnatt

Idag har min dag varit fet...  vaknade halv tio. legat och latat i sängen och kollat nickolodeon till halvtvå då jag förflyttade mig med datorn till soffan.
Har ingen motivation så blev inge städa idag heller, det betyder en tredje natt i glas splittret.
For och åt middag med sara på max, hehe. fyfy! (Trist att gymkortet gick ut igår)
sen vart de lite godis läsk och chips till en dålig skräck film i Saras lägenhet, känns som att det kommer bli många sånna kvällar där.
Nu sitter jag och äter popcorn i våran nya sköna soffa, kommer nog tillbringa många timmar i den med.

men nu ska jag krypa ner i min underbara säng full i glassplitter :)

natti


Kommentarer
Postat av: sara

"tyvärr" kommer de bli måååååååånga sånna kvällar kan jag lova! men vi får byta ut chipsen och dippen till något nyttigare skulle jag tro..

2010-11-04 @ 07:16:29
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0