30

Idag har jag varit i min brors klass genom ett skoljobb jag har och beundras verkligen av dessa små människor... dom får mig att tänka jävligt mkt.

sen skulle jag till skolan så gick till bussen, självklart hade jag glömt plånkan och fick knata hem i jeans och converse i 17 minus grader, inte speciellt skönt med tanke på hur långt jag gick!
Sen bjöd mamma på lunch! :)

köpte stopp och väx idag till mina naglar, hoppas verkligen det fungerar eftersom jag har tuggat på mina naglar hela livet typ... slutade ett tag och dom var svin fina började dock igen.... Målade iaf på stopp och väx för ca 6 timmar sen och har fortfarande inte bitit så jag för framsteg ;) Testade smaka och det är nog inget jag 
vill tugga på direkt... smakade verkligen skit!

nu ska jag laga mat sen kanske det blir mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0