tjenaaa

halkbanan igår riktigt jävla roligt, känns som att det inte är länge tills man har körkortet. bara man orkar sätta igång med teorin så borde jag ha det snart!  Steg upp klockan fem och det var förjävla tungt! skulle vara på peos tjugo över sex och jag var gode nervös... tänkte att jag aldrig skulle klara det och vilka man skulle få åka med, massa killar som skulle sitta uppe i tornet och garva åt mig?  vi var två brudar och två grabbar iaf, ett härligt och trevligt gäng och halken kunde varken gå bra eller dåligt men visst fan fick man garva åt varandra.  det roligaste var nog att åka bilen som voltade hihi.

Idag var sissta skoldagen före långhelgen och det betyder...................... Stock to the holm tomorrow!


wihoo har just packat väskan ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0