Tequila

jag hade en fin valborg med fint sällskap! puss på er.
tequilan slår till fint och man får karatefylla och det är jävligt roligt. kanske inte lika roligt dagen efter....
 det hela slutade med att jag låg i min egen säng och spydde.... frågan är ju hur jag lyckades ta mig från björx till björsbyn utan en skråma, konstigt.
hade inte suttit helt fel med lite bakis mat, maxmat hade inte suttit helt fel ändå. 

idag blir det smörgåstårta till bakismat, faffa fyller 70!
grattis min älskade faffa<3



och nu börjar jag med nedräkning!

29 dagar tills jag fyller 18!
12 dagar tills jag åker till sthlm med mina älsklings brudar!

Den här sommaren kommer att bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0