Ödet.


Idag vaknade jag runt halv nio, alla har åkt till skola och jobb. jag duschar, slår på radion. då brukar lasse komma och joina när han hör att jag poppar, men inte idag. kändes jävligt tomt, gick och letade i hela huset verkligen överallt. gick ut och kollade och ropade. ingen lasse.
jag tänkte att han låg och sov någonstans så jag stressade iväg till skolan.
när jag sitter på matten ringer rose-marie, jakes mamma. jag hade med mig mobil på lektion för typ första gången, hatar att bära på den. Hon fråga om vi har tappat bort våran kisseunge. ja säger jag eftersom jag inte sett hnom på hela mrgonen. Han var tydligen och sptserade runt på universitetet, stackars liten bäbis hade gått vilse!
han har alltså gått flera kilometer till universitetet från björsbyn...
som tur hade jakes mamma just sett honom, hade hon kommit en minut senare hade han nog inte legat här nu. snacka om ödet. Att just hon såg han just den minuten på det stora universitetet, den enda jag vet som jobbar på universitetet dessutom. att jag råkade ha med min mobil på lektionen. att nyckeln låg ute på bron just den dagen. att hon var den enda som kunde fånga in han och inte någon annan av de som jagade honom.  jävligt häftigt!

jag är glad att rose-marie hittade min bäbis!
JAG TROR PÅ ÖDET! 

nu ska jag och my lover mysa!

godnatt




sthlm 10 dagar kvar!
18 år 26 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0