31/5

 igår var det mys och städdag... mys med mina fina flickor med chirre å marängswiss. älskar er!

Stressdag! jag somnade med min minidator i famnen igår medans jag väntade på att hanna skulle ringa... alltså jag bara slocknar framför datorn...  och glömde givetvis ställa alarm.
jag som skulle skriva prov och det var sista tilfället man kunde göra det, SYND!
vaknade elva av att jag låg på datorn. Fattar inte att den var hel efter helgens festligheter den vart med om. skulle göra teori med sara på peos halv tolv så fick stressa som en idiot! när jag väl var i stan så funkar inte datorerna, likt!
så brännde lite cash medans jag väntade på sara med per och company, dom ska nämligen till Turkiet samtidigt som mig och hanna! :)
kommer bli awesum!
sen solade jag och sara, sen kuta och göra ärenden och äta på dagobert på två min... ganska bra gjort!
 Köra fort som fan till jobbet.
hann åka från stan till jobbet alltså storheden på 15 min samrt stryka skjort byxor och stämpla in exakt 16.00. 
REKORD, har aldrig vart så snabb! ;)

nu är mamma och pappa hemma iaf, skönt! slipper man agera morsa åt två små snorungar. var faktist och handlade idag efter jobbet... GANSKA MÅNGA VUXENPOÄÄÄÄÄNG!

Ska lägga mig och mysa med teoriboken :)

nattttii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0