världen bästa helg

Jag har verkligen haft världens bästa helg med massor av fina människor!

Fredag förfest hos amanda med amanda sara, erica, per och Tano sen cleo. (VIP) ;)))))))) jag var full och glad! kanske lite förmycket...
Lördag väcktes man av sång och paket på sängen, bakis som fan! när mamma och pappa drog till sthlm drog jag dirr till affären och köpte mitt första lagliga cigg paket, men blev jävligt ledsen när jag inte behövde visa legg......
sen for jag och mös med sara och erica:) for hem och städade lite och började fixa för party!
käkade fin middag med Hanna, Amanda, Sara, Per, Erik och Danne, sen började det rulla in folk.  Och jag hade för jävla roligt och fick finfina presenter! ;)  sov inte en blund på hela natten... en kväll att minnas!

Tack alla fina människor som gjorde kvällen bäst! <3
puss på dig som hjälpte mig att städa!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0