spyjosse

som min pojkvän nu kallar mig.... ja efter våran klass fest hos jasmine tar jag och martina bussen tio över två hem, hon hoppar av på kallkällan och jag fortsätter. jag sätter in musik i öronen och sitter helt i min egna värld tills jag lötsligt blir dränkt.... i? jag tänkte först att det var vatten men det var spya... ja tjejen som satt bakom mig i bussen spydde över mig och killen framför mig. vet inte riktig hur det såg ut men det måste ju liknat en fontän eller liknande för man spyr fan inte upp i luften.  sen att hon inte ens sa förlåt gör mig så jävla irriterad. hade så jävla stor lust att vända mig om och spotta henne i ansiktet men jag kunde inte röra en fena för så skulle jag själv spy av stanken av hennes spya...

ja mina leggenis var genom blöta, min mocka skor var blöta, min dunjacka var full i spya, mitt hår var blött i spya, min mobil var blöt av spya. när jag kom hem hittade jag tomat i mitt hår, mysigt :)

höll på garva ihjäl mig när jag gick hem för att det var så jävla äckligt men ändå så komiskt att det var just jag av alla människor? varför kunde hon inte spy över någon annan så jag kunde fått garva istället. kul att jag fick börja duscha klockan tre på natten och sprita hela kroppen och mobil med handsprit....
 så nu vet alla!
nu behöver inte folk längre viska och peka på bussen till skolan så nu vet alla att det var jag! :)

nu ska jag tralla till stil med sara för ett afro pass!  tjaooo 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0