reklam..

Fick sluta praoen halv 12 idag för att jag hade inspelning av reklamen för haiti med kören på isvägen idag.  helt ok. Om jag har förstått rätt så kommer reklamen visas på tv i iprincip hela världen...... haha!!!! sen lunchade jag och hanna på stan i våra pälsar. tänkte testa subway men insåg att snitt priset på en macka inte var så lågt så knallade till daggan! Daggan sviker aldrig

nuuu ska jag damsuga, äta middag, kolla avenyn, laga lunch tills imorgon, duscha, göra läxor, cheka tradera, hört fett kola rykten om att sajten äger fett mykä azzå! sen mysa och kolla film med min snygging :)

heijdo


Kommentarer
Postat av: sara

Är de möjligtvis rykten från mig?;) då stämmer dom ju garanterat!! Men att ni väljer äckeldaggan istället för Subway gjorde mig besviken..

2010-03-17 @ 19:49:50
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0