helgen

Torsdag= tjuvbad på arons med ett gäng. vi kom till och med i tidningen... haha. ungdommar tjuvabdar på arons. okiej, nu får dom ju ge sig, vem fan orkar läsa om det? har dom nyhetstorka eller?

Fredag= fest! vi var hos AG i gammelstad och det sög... sov hos amanda.

Lördag= vi steg upp väldigt tidigt och åt på max innan vi började jobba. skulle jobba 11-19 och skulle på farmen klockan 9 och jag var väldigt deprimerad för jag trode att jag inte skulle hinna och att mitt förköp var förgäves... Milkshake maskinen ville mig också något ont och jag blev ännu mera less... sen kommer Lina och frågar om någon ville sluta tidigare, jag tog chansen.. fick alltså jobba 46 minuter sen fick jag åka hem, jag blev glad igen. for hem och kollade lite bröllp, så fint det var men varför var vickan så ful? en äcklig liten krona på huvudet. Förfest hos amanda, buss till farmen! jag drack aldeless för mycket så vakterna fick mata mig med vatten haha! det jämde ut sig och efter ett tag mådde jag svin bra och jag hade ganska roligt faktist! :) Dock tappade amanda bort sin mobil och vi letade den hela kvällen, sen tappade vi bort amanda också, efter en jävla massa tjorv åkte vi hem och sov hos amanda :)

idag har jag vart på bilbingo med mamma, det började åska. åskan slog ner i måttsundbeget i en åskledaren, det var jävligt coolt att se :) adam och pappa kom hem från turkiet idag så vi har myst med film och chips och nu ska jag och adam sova i min dubbelsäng godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0