studenter

Fina studenter! :)









kan inte sova, tänker a way to much! jag har aldrig vart en sån som tänker, jag bara kör mitt race. någonting har hänt. vill inte vara sån! impulsivitet är det bästa, slippa tänka och planera, bara vara och ta dagen som den kommer, brukar vara kung på det! men idag vill dom mig något, tankar, minnen, besvikelser, framtid, vänner... allihopa snurrar där inne. kanske dax att sova, börjar få huvudverk av alla tankar och tårar!

imorgon blie teori plugg som fan, ska fan ha körkort innan sommaren är slut!

hejdå


Kommentarer
Postat av: sara

ta bort den där sviniga bilden! vill aldrig mer se den ;p

2010-06-14 @ 18:27:08
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0