midsommar...

okej, jag trodde verkligena att det här skulle bli en fin midsommar med massa fina vänner och lite alkohol och en fin krans på huvudet.... jag hade fel
den spårade, och då menar jag verkligen spårade. Jag brukar vistas på fetster som spårar men den här var den värsta och jag skämtar inte!

Kvällen började fint med världens godaste middag med min fina familj och lite nära sen lite alkohol hos simon,
 ändå rätt lungt. jag tog min cykel och begav mig mot mattias som hade en fin midsommar fest hemma hos sig,
 hade riktigt trevligt tills det kom en massa oinbjudet folk och det blev kaos och slaggis.
 jag blev vittne till allt och fick blod över hela mig och det slutade med att 5 polisbilar fick komma.
 ja, ingenting kan beskriva kvällen. Tror varenda jävel som befann sig på festen var blodiga... plus alla miljontals myggor gjorde ju inte kvällen bättre. har tre bara i ansiktet så det säger ju allt, ett mitt i pannan är ganska så sniggt. Sen kanske jag har en hel myggsvarm i mitt rum så kommer inte kunna sova...
 Min fina kväll blev till katastrof! :(

Sänder lite kärlek till mattias och hoppas att allt gick bra!


hoppas att alla hade en bättre midsommar än mig tack och hej! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0