HELLO CASH, YOURE WELCOME! ;)

Jobbade min första stängning idag, tyckte att det var kul men väldigt mycket att göra! slutade egentligen elva men var hemma tio över tolv så blev lite övertid likamed mycket pengar ;)

JAG VILL PÅ ONSDAGSKLUBBEN, HANN INTE FÖR ATT JAG SLUTADE SÅ SENT :'((((( GRÅTER TYP PÅ RIKTIGT!
ALLA ÄR DÄR, JAG VILL VARA DÄR, JAG VILL VARA FULL OCH DANSA PÅ EN ONSDAG!!!! tur att det stänger på en kvart annars hade jag väll inte kunnat sova

nu ska jag sova för min mage bara skriker efter mat.... orkar inte göra mat.

SOMMARLOV IMORRN KAN INTE FATTA!
JAG HAR MITT SISTA RIKTIGA SOMMARLOV TYP SEN BÖRJAR JAG TREAN....

imorrn äre feeeeest med min fina klass, nu ska jag tagga i sömnen heijdo och nassi!

(VADÅ CAPSLOCK?!) :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0