Farmen

Jobbade på Max city igår med jenny och ida, det var faktist kul. jävligt lite kunder så blev lite långtråkigt kanske, annars helt okej! :)  syndade och åt där när det ändå bjöds på mat..... åh, min diet går inte så bra! :(

jag och ida slutade samtidigt, vi båda har bråttom, hon har nog en aning mer bråttom än mig. Båda våra mobiler ligger på strykbrädan och jag skulle hinna med en buss till amanda så hade också väldigt bråttom. Ida tar en av mobilerna och kutar iväg... min mobil. Efter lite tjorv bytte vi tillbaka men jag missade min buss.
Okej det kanske inte lät så roligt men det var kul!

For till Amanda och bokade biljetter till farmen, yeee! Hoppas det lever upp till mina förväntingar, för dom är höga :) Tror det kommer bli jävligt kul. nån mer som ska dit? :) sen for vi på donken och köpte mc flurry som var på rea efter det lite tjuvbad på arons, det är så roligt!  man känner sig som 14 och adrenalinet pumpar och man är alltid lika rädd att vakten ska komma och jaga en. sen skedade jag och amanda :)

Nuuu ska jag gå ut och sola ett tag för sen har jag tusen saker jag måste göra... och ikväll fyller Jasmine 18 så ska dit och fira henne! :)


heido

Kommentarer
Postat av: sara

när ska ni på farmen?:)

2010-06-16 @ 18:26:09
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: josse

på lördag :) fööölj :D

2010-06-17 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0