KAOS!!!1

Finner inga ord för hur mycket kaos det har varit idag... Har aldrig vart med om liknande! ville bara springa och gömma mig eller snarare DÖ! jag jobbade 11-19. våra chefer drog på lyxmiddag och  lämnade oss i sticket, vi fick låna en brud från city och det vart kaos, och då skojar jag inte...

Folk fick vänta i timmar på sina burgare.
Burgare försvann spårlöst.
Folk fick kalla burgare.
Folk fick fel burgare.
Brugare glömde göras.
Folk gnällde och klagade.


 Och som grädde på moset spöregnade det och hela luleå måste tänkt likadant "vi äter middag på max"... Typ kö ända ut till gatan. och jobba i 40 graders värme, ville bara avlida.

dessutom fick jobba över till tjugo i nio, fin fin dag ;)

efter jobbet for jag till ida och amanda, vi chillade hos ida sen drog vi donken med vigge och hans vän.
Nu ska jag sova, sista jobbdagen imorrn före trästocks, ska möta mandyz halv tio och shoppa lite saker inför trästocks ;) Det kommer bli så underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0