HEJDÅ

imorgon styrs kosan mot skellefteå och trästocken! Längtar!

ska kolla nog så att tältpinnarna följer med denna gång så det inte sluta som sist...


Fröken kangas glömde nämligen pinnarna och vi fick typ hänga upp tältet i två linor.
vi fick vara kändisar för en natt och folk kom från alla håll och fotade och garvade åt "legend" tältet till och med tidningen...
vårat femmanna tält vart till ett enmanna tält typ... men vi fick plats!:D
min söta mamma skickade upp ett nytt tält dagen efter som tur var.

nu ska jag sova för imorgon ska det shoppas alkohol och packas sen drar vi.

DET BLIR INTE ENS SEKUNDS VILA OCH ALKOHOL I STORMÄNGDER.

SÅ HEJDÅÅÅÅÅÅÅ KANSKE SES OM JAG INTE SUPER IHJÄL MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0