6 juli

Har jobbar hela dagen i det här fina vädret... känns lite trist med så fint väder! men får hoppas på en dålig sommar som det vart hittills så slipper man vara deppig på jobbet :)

Har just kommit hem från bion, såg eclips med amanda och viktor.
Gillade inte filmen, eller jag är inget fan av twilight så kan typ inte säga om den är bra eller dålig. Satt typ och skrattade hela filmen för att det är så töntigt. Vampyrer, varulvar, odjur och vad fan allt det nu handlar om. Gillar inte fantasy, har inte ens sett sagan om ringen eller harry potter... men det kommer, nån gång ska jag tvinga mig själv att se dom bara för att ha gjort det.

Nu tänkte jag krypa ner i min säng för imorrn blir det en dag med arbete. (hoppas på dåligt väder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0