5 juli

Idag har jag jobbat hela dagen, fick jag massa beröm så då blir det ännu roligare att jobba! :)
slutade 7 så for och mötte amanda och oscar, sen for vi och åt en glass på donken sen till amanda och bokade biljetter till eclips, det sägs att den är bra så hoppas på det. längtar nog mer till block menyn haha största popcornen, största chipsen och största läsken ..... :o 

Har just vart och myst med mina kusiners kattungar, så jävla söta! man kan nästan inte slita sig. åhh mina gulliasar, ska nog ta hem dom :D

Nu ska jag och carro se twilight new moon så man kanske hänger med i filmen imorrn, är inget twilight freak så har bara sett första för jätte länge sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0