20 juli

hej, jag jobbar och sliter som ett cp på dagarna, inget vettigt finnas att skriva!

igår jobbade jag
träffade amanda
såg film med carro, Case 39.
Bra men läskig film.
vi var rädda och det slutade med att vi skedade i min dubbelsäng...

idag var jag på stan, hittade så mycket att jag inte kunde fortsätta gå på stan.
for på peos och fixade en viktig sak, daniel var stolt över mig!
jag for och jobbade.
jag for till hanna och vi planerade trästocks.
det kommer bli en underbart rolig helg fylld med alkohol.

imorgon ska jag jobba, hela dagen 11-19...
om det hinns blir det bilbingo med amelia och sara.
är så glad för saras skull som fått körkortet men också väldigt avis... :)

nu ska jag lägga mig och skriva i den så kallade hemliga boken ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0